Nelly news direct to your email:
|
|||||||
| Notices |
Nederlands
![]() |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Silver Member
![]() Join Date: 17th Nov 03
![]() ![]() ![]() |
Ik ben echt zo blij en opgelucht.
Gewoon geen lessen meer. Ik heb het in 1 keer gehaald. Ben echt opgelucht en trots. Bij de Tussentijdse toets was ik echt gespannen en nerveus en alles, toen ging alles fout, maar nu echt helemaal niet. Ik ga echt genieten van deze mooie dag. Ben echt niet normaal blij. ![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Well, Well
![]() |
Re: Kben geslaagd voor m'n rijexamen!!
He gefeliciteerd man!
Ik ga deze zomer pas beginnen. Ga je zaterdag naar Pinkpop?
|
|
|
|
#3 |
|
.
![]() Join Date: 1st Dec 04
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Wauw gefeliciteerd man! Lekker gevoel is dat he
Ik heb het gelukkig ook in 1 keer gehaald (in tegenstelling tot m'n theorie.. ) dat bespaart een hoop geld en frustraties! Het leukste vond ik dat je dan van die kleine dingetjes als boodschappen doen en mensen ergens heenbrengen kunt gaan doen op zaterdag enzo, dan is het opeens veel losser en relaxter, niet meer die kerel/vrouw naast je die je overal bij op de vingers kijkt Nou veel rijplezier zou ik zeggen! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Cicelian wannabe
![]() |
Proficiat. Ik heb nog steeds geen rijbewijs. Nou heb ik ook nog nooit geprobeerd het te halen. Lui.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Obsessed Nelly Fan
![]() Join Date: 25th Feb 04
![]() ![]() |
gefeliciteerd!
Ik ben pas 18 geworden maar ik w8 nog een jaartje met rijlessen, eerst nog een beetje sparen tis zo duur |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Silver Member
![]() Join Date: 17th Nov 03
![]() ![]() ![]() |
Hee bedankt allemaal!
Kben ook echt heel erg blij. Ik had m'n theorie trouwens ook niet in 1 keer gehaald, moest er 3 keer over doen. Iedereen die ik ken had het in 1x gehaald, dus nu is het wel vet dat ik m'n examen meteen gehaald heb. Anderen deden daar veel langer over. Maar ja, tis echt vet relaxed. Quote:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
.
![]() Join Date: 1st Dec 04
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Omdat mijn ouders heel graag wouden voorkomen dat mijn zussen en ik een scooter zouden aanschaffen (we moesten 23 kilomet.er naar school fietsen) hebben ze gezegd onze rijlessen te betalen als we zouden blijven fietsen. Goede investering achteraf
![]() Tis ook een beetje de plattelandscultuur die daarin meespeelt..we moesten en moeten altijd flink meehelpen thuis, mijn zussen vooral in het huishouden en ik vooral op de boerderij, en zonder er geld voor te krijgen; maar ze betalen dan ook veel voor ons (bijv verzekering, collegegeld, rijbewijs dus). Is wel fijn vind ik, daarnaast heb ik er ook geen hekel aan om te werken thuis..goede afwisseling na het studeren Wat een gezwans van mij zeg..we moeten een zwanstopic maken net als de Duitsers ![]() |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
♥ Nelly Furtado
![]() Join Date: 19th Apr 06
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cool! Nu kan je rijden! :-P
Heb ook al mijn rijbewijs ( 2 jaar) Lekker scheuren in een wagentje. Weg onveilig maken Hehehe.Gefeliciteerd!! van Pandora Quote:
|
|
![]() |
| Bookmarks | |||
Digg
|
del.icio.us
|
StumbleUpon
|
Google
|