Nelly news direct to your email:
|
|||||||
| Notices |
Nederlands
![]() |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Whoa!
![]() Join Date: 19th Apr 06
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Oeh!!! Ik zal zo graag deell 7 willen hebben.
Ben zo benieuwd hoe die gaat heten. Ik en mijn 2lingzus hebben de HP boeken in het engels en nederlands. Ben nu weer opnieuw begonnen in HP. Ben nu bezig weer in 4. Heb ze nu ongeveer al weer 4 keer gelezen. Oke 6 nog maar 1 keer. ![]() Maar ben benieuwd naar HP 7 en wat de title word. Harry Potter en de dood? of HP en de ........ ?? Geen idee. Iemand een leuk idee voor de nieuwe titel. Of zijn hier geen Harry fans. Dorith (Pandora)
|
|
|
#2 |
|
يان فيليم
![]() Join Date: 1st Dec 04
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Hoe zal de nieuwe Harry Potter gaan heten?
Jazeker zijn hier Harry fans. Tis zo'n aardige kerel, elke keer alstie weer de post komt brengen zwaait ie zo vriendelijk. Meestal maak ik wel een praatje met hem, hij zei hij had gisteren een konijn gekocht voor zijn zoontje. Was pokkeduur geweest, nooit gedacht zei hij. En jammer van het regenachtige weer want z'n schoonmoeder had zo'n last van de koude wind.
Of hebben we het nou niet over dezelfde Harry? ![]() Ik gok wederom op "Lantaarnpaal". ![]() |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Retired administrator
![]() |
Ooit heb ik die HP boeken nog wel eens willen lezen, maar die hebben zo een enorm kinderlijk auro over zich, dat ik het dan maar niet gedaan heb. Blijkbaar lezen nog veel volwassenen die boeken ook, dus misschien dat ik ze toch ooit eens lees. In het engels dan, want ik vind dat leuker.
/me leest momenteel "De Duivelsverzen" van Salman Rushdie. 'k Wou eens weten waarom die dude een fatwa over zich heeft, en ik begin al te begrijpen waarom. Hihi
|
|
|
#4 |
|
Silver Member
![]() Join Date: 17th Nov 03
![]() ![]() ![]() |
Yep, ik lees ze ook. Ik heb ze tot nu toe allemaal gelezen.
Die boeken zijn wel leuk voor even snel tussendoor. Ik lees ze toch zo uit. Maar ik heb geen idee hoe het nieuwe deel gaat heten en dat boeit me eigenlijk ook niet echt. Ik zie eigenlijk het liefst dat Harry dood gaat ofzo, ik zit niet echt te wachten op een happy ending. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Retired administrator
![]() |
Daar zijn onder andere Stephen King en John Irving het niet mee eens
![]()
|
|
|
#6 |
|
Whoa!
![]() Join Date: 19th Apr 06
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja ik ook. Ik denk Of eigelijk moet harry dood! Want! Oke, jullie hebben de boeken gelezen dus julli weten waarom hij dood zou moeten. Ik wil ook niet dat een andere halvegare schijver er met het verhaal mee verder gaat. Het blijft van Jk Rowling.
En ja JW ik weet niet welke Harry jij heb gesproken. Maar het was toch zeker niet Lantaarnpaal. Het was toch echt zeker weten Fietsenrek, die ik heb gesproken laatst. ![]() Gniffel!LoL
|
|
|
#7 |
|
يان فيليم
Wauw..das best stoer zo?n fatwa. Een meisje van mijn school heet fatma trouwens. Weet je dat ook weer.
Als ik later op de hitlijst van de dierenvrienden, religieuze extremisten en andersoorts activisten kom dan weet ik dat ik goed bezig ben Der stond laatst iets in de krant over Salman Rushdie en die andere twee die je noemde..allemaal namen die ik ooit eerder gehoord had maar behalve de eerste niet weet wie het zijn. Ze namen het op voor een vriend van hun ofzo in een of andere rechtszaak. Maar mijn regionale krant is niet objectief (welke wel?) dus ik sla de serieuzere stukken over ![]() Trouwens waarom heeft een engels boek de titel "De duivelsverzen"? Raar eigenlijk dat wij boekentitels wel vertalen..doen we met films niet. Duitsers wel, "Der Herr der Ringe" Kep ik Schotland trouwens de nieuwste van Jeffery Deaver gekocht, "The twelfth card". Is na "One bridge too far" het tweede leesboek in het Engels voor mij ![]() |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Retired administrator
![]() |
Wel, ik heb toch wel al redelijk wat boeken in het engels gelezen:
- The Delta Deception (Dan Brown) - The World According to Garp (John Irving) - The Sigma Protocol (Robert Ludlum) - The Prometheus Deception (Robert Ludlum) - The Apocalypse Watch (Robert Ludlum) - The Aquitaine Progression (Robert Ludlum) - The Hunt for Red October (Tom Clancy) - Lord of the Rings trilogy - The Hobbit ...... Boeken in het Engels zijn best wel leuk. Je leert veel nieuwe woorden gebruiken. En het is zoals op tv: de moppen zijn beter in het Engels ![]()
|
|
|
#9 |
|
يان فيليم
Zo das een beste lijst
ik heb Human Physiology (Dee Silverthorn) Essential Cell Biology 2 (Alberts) The Immune System (Peter Parham) etc etc nee tis voor mij eigenlijk de eerste, die vorige was jaren terug, kwas veel te jong en kon er weinig chocola van maken. Het klinkt inderdaad wel veel echter in het Engels..net als op TV. Moet er niet aan denken dat wij de films en series zouden nasynchroniseren zoals de Duiters..gaat het over een geheim agente die voor een onuitvoerbare opdracht staat en in levensgevaar verkeert, hoor je Katja Schuurman ![]() De Hobbit, die heb ik ook gelezen, toen die LOTR-gekte begon zo ongeveer. In het Nederlands, m?n vader had hem nog in de kast staan, uit 1960 ofzo. Viel zowat uit mekaar ![]() |
|
|
|
![]() |
| Bookmarks | |||
Digg
|
del.icio.us
|
StumbleUpon
|
Google