Nelly news direct to your email:
|
|||||||
| Notices |
Nederlands
![]() |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Nelstar Fan
![]() Join Date: 6th Mar 07
![]() |
HELP! Goodies
hey,
Ik zit met een probleempje, waar iemand op dit forum me mss mee kan helpen. Het zit namelijk zo, ik ben 26 februari met m'n vriendin naar Nelly Furtado geweest in Vorst omdat m'n vriendin grote fan is van haar muziek. Nu verkochten ze daar topjes voor 40EUR (topje in bruin en wit voor over 1 schouder te dragen en met Nelly Furtado er vanvoor opgeschreven en een strikje aan benedenhoek) dat ze heel graag zou hebben, maar ik had geen geld genoeg bij! :-( Ik dacht dat ik het wel ergens via internet kon bestellen, maar helaas vind ik het nergens en nu is m'n vriendin jarig 27 maart en zou ik heel graag nog zo'n topje als cadeau bemachtigen. Dus ben ik nu op zoek naar een adres waar ik dit kan bestellen (of eender welke manier ik zo'n topje nog zou kunnen bemachtigen) en vroeg me dus af of iemand me hiermee kon helpen of ik zoek iemand die bereid is de komende optredens van Nelly (in Amsterdam dan wsl) zo'n topje te kopen en dit naar mij op te sturen (Belgi?). Ik ben dan natuurlijk bereid alle kosten plus een extraatje voor alle moeite terug te storten! Laat maar weten moest u me kunnen helpen of indien u weet wie ik misschien nog kan mailen voor zo'n topje te bestellen. alvast bedankt Rutger (ugly_cat_joe@hotmail.com) |
|
|
|
|
|
#2 |
|
A Promiscuous Girl ♥
![]() |
Uhm geen iedee!!! ik was laats naar shakira weet je daar verkogten se ook vn die topjes buiten de zaal miss kan je de 13e naar amsterdam komen miss hebbe se daar ook wel topje van nelly buite
![]() majaq als je te ver weg woont heeft t ook geen zin =.=
|
![]() |
| Bookmarks | |||
Digg
|
del.icio.us
|
StumbleUpon
|
Google
|