Nelly news direct to your email:
|
|||||||
| Notices |
Nederlands
![]() |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
.
![]() Join Date: 1st Dec 04
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gezwamhoek
Is het een beetje laat voor nu
De herhaling was vanmorgen op TV. Ach ik zie vast nog wel een keer een samenvatting ofzo. Buah morgen begint mijn 2-weekse proefstage in het lab; en op zich heb ik daar wel veel zin in, maar ik ben toch een beetje zenuwachtig omdat het iets totaal nieuws is, voor mij. He misschien moeten we een lultopic hebben net als de Duitsers. Ik had trouwens ook gehoopt dat het uitbrengen van Loose wat meer Nederlandse fans zou brengen, maar blijkbaar hebben we een betere smaak dan ik dacht Het is alleen wel redelijk rustig nu in het Nederlandse onderdeel. Wat is er lekkerder dan even uit het Engelstalige wereldje te stappen en eens in je moerstaal precies te kunnen zeggen wat je bedoelt ![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Rain in the Summertime
![]() |
Re: Ger : Arg
Ik heb " Loose" toch gekocht, terwijl ik eigenlijk al wist dat het een klote CD was. Veel sucses morgen, ik moet gewoon werken. Ik ben alleen bang dat ik weinig zal slapen, deze hitte is niet goed voor mij en dan wordt het alleen nog maar heter.Ik ga maar weer eens naar The Wreckers luisteren, die CD heb ik nog niet eens (wel besteld) en ik vind hem nu al 10x, nee 100x beter dan Loose.
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Cicelian wannabe
![]() |
Quote:
Dus JW maak er 1, pin deze en verplaats de laatste paar posts uit deze topic daar naar toe. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
.
Hee, gaan we commandeeruh?!!!
hehe nee goed idee, komt voor de bakker. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
.
Leutertopic
Voorwaar, alhier ^^ aanschouwt u de eerste stapjes van het Nederlandse lultopic!
Qua opzet gelijk aan de Random thread en het Laberthema van de Duitsers, dus praat hier waarover je wilt, plus slowchatten is niet verboden (hoewel deze sectie eerder aan onder- dan overgebruik lijdt )--------------------------------------------------------------------------------------------------- |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Cicelian wannabe
![]() |
Re: Leutertopic
Wie winnuh er morgen- en woensdagavond? En wie hoop je, mocht dat anders zijn dan je denkt...
Ik hoop -en denk- dat de finale Duitsland-Frankrijk word. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
.
Jep, voor mij geldt hetzelfde. Vooral omdat Duitsland het wel verdient, en omdat Portugal en Itali? het niet verdienen.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Rain in the Summertime
![]() |
Wat een naam "Leuter Topic" ik weet niet hoe dat in de rest van Nederland is, maar in Rotterdam is een leuter een mannelijk geslachtsoorgaan, dus daar wilde ik maar niet teveel over leuteren.
![]() |
|
|
|
|
|
#9 |
|
.
Haha ja overal wel hoor
Net als de dubbele betekenis van lullen. Maar als ik leuter(en) hoor denk ik toch primair aan kletsen, zwetsen, zwansen. Misschien is dat wat...zwanstopic? Hoewel zwans natuurlijk op zijn beurt is afgeleid van wat de Duitsers "Schwanz" noemen ![]() En kletsen..'van de klets zijn' betekent hier volgens mij homofilie ![]() |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Cicelian wannabe
![]() |
Gezwamhoek
Babbelplek Ouwehoeren |