Nelly news direct to your email:
|
|||||||
| Notices |
Nederlands
![]() |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#341 |
|
A Promiscuous Girl ♥
![]() |
idd 13 maart
en ook ane tia huahahha
|
|
|
#342 |
|
Copper member
![]() |
Re: Gezwamhoek
Het zal wel weer aan mij liggen, maar wtf zijn reps????
![]()
|
|
|
#343 |
|
Its Lisa B*tch!
![]() |
Je hebt ook de rep-slet
![]() dat zijn van die jongens of meisjes die aan alles en iedereen rep geeft. Ik ben daar een voorbeeld van ![]() meer informatie hier te vinden ! : www.wikipedia.com/Rep-slet
|
|
|
#344 |
|
يان فيليم
![]() Join Date: 1st Dec 04
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Oeh maar om de Wikipedia-pagina over Rep-slet te bekijken moet je natuurlijk wel eerst de Repslet Expansion Pack voor Windows downloaden, op www.microsoft.com/downloads/RepSlet1.09beta.exe
Dan naar Configuratiescherm, Wikipedia aanklikken, en het vakje bij View Repslet Pages aanvinken. Het nadeel van deze expansion pack is wel dat nu automatisch de Yahoo Group van de Repsletjes als startpagina wordt ingesteld :/ Succes! |
|
|
|
|
|
#345 |
|
Copper member
![]() |
Oh das wel kut zal me vader niet zo blij mee zijn. Ik moet al opassen omdat ik om de een of andere reden heel vaak virussen loslaat op de computer
![]() Met school hebben we nu een CSI project. Repelsteeltje is vermoord en dat moet je gaan uitzoeken enzo Moest je groepjes maken en een sectie kiezen, en ik moet uitzoeken van hoe hoog de bloeddruppel op zijn broek was gevallen en iets met graspollen ofzo Ik helemaal blij, want het is onder wis-, schei-, en natuurkunde![]()
|
|
|
#346 |
|
Whoa!
![]() Join Date: 19th Apr 06
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hahaa! lachen!!^ Heee ben vandaag 1 jaar op bits! ik blij! op naar de volgende jaren! Cooby is trouwes ook 1 jaar op bits! Jeeh! hoera ook voor Coob
![]()
|
|
|
#347 | |
|
Its Lisa B*tch!
![]() |
Quote:
Allerlij vreemde projecten enzo 'Het leukste wat ik met school heb gedaan is naar Curacao om daar een toneelstuk te doen(Dat was op de Havo voor muziek en dans ) lekker warm langs het strand een 1,5 weken lang helemaal me text niet leren en dan op het laatse dag heel snel de text in me koppie stampen ![]() ahh dat is hoe leven moet zijn ..
|
|
|
|
#348 | |
|
يان فيليم
![]() Join Date: 1st Dec 04
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Quote:
![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#349 |
|
Its Lisa B*tch!
![]() |
![]() Ik heb eigenlijk nooit een Nederlands talige basischool afgemaakt Da's een beetje moeilijk uit Portugal verhuizen en hier in groep 6 gelijk in te stromen als je niet eens 1 woordje nederlands kan Maarja joe begaaip mein Niederlandz tog? Iz nicht alsov ik shlecht Niederlandz praate das jai mai nie begraipen? Dat deden veel klasgenoten van me, half duits praten inplaats van Ned. zo heb ik een paar duitse woordjes mee kunnen pikken van die sukkels ![]()
|
|
|
#350 |
|
Its Lisa B*tch!
![]() |
Ik heb dubbel gepost
waarom kan ik dit niet verwijderen? of hoe..
|
![]() |
| Bookmarks | |||
Digg
|
del.icio.us
|
StumbleUpon
|
Google
|
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |