Nelly news direct to your email:
|
|||||||
| Notices |
| Anything Nelstar! Anything regarding your favourite artist Nelly Furtado |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Let the Pink Elephants in
![]() |
Danish NF lyrics xD
Hi,
I was bored here tonight, so I just translated some of Nelly's lyrics into danish as good as I could dunno, if there's anyone who think it's interesting, but.. yeah xDJeg er som en fugl (I'm like a bird) Du er smuk, det er sikkert Du vil aldrig nogensinde falme Du er elskelig, men det er ikke sikkert At jeg nogensinde vil ændres.. Og selvom min kærlighed er sjælden.. selvom min kærlighed er ægte... Jeg er som en fugl, jeg vil kun flyve væk Jeg ved ikke hvor min sjæl er... Jeg ved ikke hvor mit hjem er... (og baby alt hvad jeg har brug for at du ved er..) jeg er som en fugl, jeg vil kun flyve væk... jeg ved ikke hvor min sjæl er jeg ved ikke hvor mit hjem er.. (og baby alt hvad jeg har brug for at du ved er..) Din tro i mig, bringer mig til tårer Selv efter alle disse år Og det piner mig så meget at sige.. At du slet ikke kender mig så godt... Og selvom min kærlighed er sjælden selvom min kærlighed er ægte... Jeg er som en fugl, jeg vil kun flyve væk jeg ved ikke hvor min sjæl er jeg ved ikke hvor mit hjem er.. (og baby alt hvad jeg har brug for at du ved er..) Jeg er som en fugl, jeg vil kun flyve væk... jeg ved ikke hvor min sjæl er jeg ved ikke hvor mit hjem er.. (og baby alt hvad jeg har brug for at du ved er..) Det er ikke fordi jeg ikk' vil sige farvel Det er bare fordi, at du hver gang prøver at fortælle mig at du elsker mig hver eneste dag ved jeg at jeg eventuelt bliver nødt til at give dig væk... og selvom min kærlighed er sjælden selvom min kærlighed er ægte... Hey, jeg er bare bange.. for at vi måske falder genne-ne-ne-ne-ne-ne-nem Jeg er som en fugl, jeg vil kun flyve væk... jeg ved ikke hvor min sjæl er.. jeg ved ikke hvor mit hjem er (og baby alt hvad jeg har brug for at du ved er..) jeg er som en fugl, jeg vil kun flyve væk.. jeg ved ikke hvor min sjæl er. jeg ved ikke hvor mit hjem er... (og baby alt hvad jeg har brug for at du ved er..) (Gentag sidste omkvæd 3 gange/repeat last chorus 3 times) haha, lol it sounds a lot better on english,.. wonder how it would sound on spanish? ![]()
|
|
|
#2 |
|
Nelly, the queen of music
![]() Join Date: 26th Mar 07
![]() ![]() |
Re: Danish NF lyrics xD
Haah thanks Nanna ! I'm like a bird in Danish, very fun ! Mybe wee can make a side in our club, where there only are Danish lyrics with Nelly ? ;P
|
|
|
#4 |
|
Let the Pink Elephants in
![]() |
Re: Danish NF lyrics xD
hah xD I think it sounds a bit lame, it's much better in english, but well
![]()
|
|