Nelly news direct to your email:
|
|||||||
| Notices |
Nederlands
![]() |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#81 | |
|
Whoa!
![]() Join Date: 19th Apr 06
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Concerten 13&15 maart
Quote:
![]()
|
|
|
|
#82 | |
|
Nelstar Fan
![]() Join Date: 2nd Feb 07
![]() |
Quote:
,Het was boven mijn verwachtingen, en boven de verwachtingen van de maat die met me mee was. Sowieso moet gezegd worden dat de HMH echt super is qua akoestiek, het klonk allemaal superstrak. We stonden eerst redelijk vooraan (tijdens Reamonn, die ik overigens ook ?rg sterk vond, hun afsluitingsnummer/volgens mij nieuwste single klonk behoorlijk goed), maar toen we na het voorprogramma drinken gehaald hadden stroomde het opeens vol. We dachten boven aan de zijkanten terecht te kunnen, maar kennelijk is dat voor genodigden. Toen maar op het normale balkon: vol, en toen maar helemaal bovenin. Daar zaten we vooraan, en je hebt dan wel supergoed zicht over het gehele decor en de show. Alleen met de groovy songs is het lastig meedansen daar haha . Maybe next time. Na afloop hebben we nog tot zo goed als het einde gechilled op de afterparty.In short: IMO Pluspunten: Strak decor, GEWELDIGE live-band, afwisselende setlist & lekker lang : eindelijk eens niet een lullig kort concertje!.IMO Minpunten: Te weinig van Saukrates gezien/gehoord , en die dansers/danseressen vond ik vrij weinig toevoegen (op die lekkere na)... of het lag aan de choreografie.P.S. Heb foto's en filmpjes gemaakt, maar zat vrij ver dus h??l boeiend zijn ze niet. Overigens een tip: als bij binnenkomst gevraagd wordt of je fototoestel ook filmt zeg je: Nee joh! Maar mag mijn FOTOtoestel niet mee dan? (Bij de ingang werd ik gechecked en gelukkig wist die dame niet dat ik er ook mee kon filmen....anders had ik het daar moeten achterlaten en na afloop weer op moeten halen). |
|
|
|
|
|
|
#83 | |
|
Nelstar Fan
![]() |
Quote:
Maarre op de 31 stond ik op Times Square voor mijn huwerlijksreis (7 dagen NEW YORK! WHOHOE!) en denderde Say It Right uit 1 van de winkels toen we zaten te wachten tot het 12 uur zou worden.. en toen was ik om! Haha direct weer Loose te voorschijn gehaald en sindsdien veel meer gaan waarderen! |
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Whoa!
Ooh maar ik ben niet boos hoor.. veel mensen moeten wennen aan Nells nieuwe stijl..
Ik eerst ook ff.. Maar nel kan het wel hebben die nieuwe stijl. en ik vind hem cool.. Ik ben al zo lang fan van Nelle bel.. Heb je ook de vorige 2 cds?
|
|
|
#85 | |
|
Nelstar Fan
![]() |
Quote:
Maar in het begin kon ik zo niet wennen aan LOOSE... maar door die ervaring in NY.. zo tof dat daar te horen ben ik LOOSE toch meer gaaan luisteren en bewonderen! Er zitten toch echt wel Nelly dingen in van "vroeger" zeg maar. Ben zo blij met LOOSE! (Heb hem zelfs 2 keer nu, kon verleden week tijdens het concert de 2-CD versie voor 12,50 kopen!) En toen het concert er aan kwam eindelijk eens gaan snuffelen op internet naar Nelly websites en dit gevonden!! Zijn er nog meer NL websites van Nelly of is dit de enige? |
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Whoa!
uhm..
Er zijn wel nog meer geloof ik. Maar dir ofrum is niet echt nederlands. Tis een kleine gedeelte voor Nederlandse fans zoal jij en ik. En al die anderen die hier hebben gepost.. Ik was ook al vanaf Im like a bird verkocht Nelly is mijn grootste idool ooit ![]()
|
|
|
#87 |
|
Its Lisa B*tch!
![]() |
Nelly had een Oranje shirt aan met Furtado er op toch?
Ik wist niet dat ze geselecteerd was voor het Nederlands Elftal ![]() ![]()
|
|
|
#88 | |
|
A Promiscuous Girl ♥
![]() |
Quote:
Ja man dat vond ik zoo cool en sexxi egt waar :O stond dr wel goed man ![]()
|
|
|
|
#89 |
|
Whoa!
whoa! ik heb mijn foto's! Ik zal ff snel uploaden..
![]()
|
![]() |
| Bookmarks | |||
Digg
|
del.icio.us
|
StumbleUpon
|
Google
|