Nelly news direct to your email:
|
|||||||
| Notices |
Nederlands
![]() |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#11 |
|
.
![]() Join Date: 1st Dec 04
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Champions League
Hm Ajax heb ik ook niks mee..met geen enkele Nederlandse club trouwens, hoewel ik het wel altijd leuk vind als een normaal gesproken middenmoter of subtopper het heel goed doet, zoals RKC een tijdje terug en AZ de laatste jaren..
Waar is jouw haat jegens Ajax op gebaseerd dan; puur omdat ze uit Amsterdam komen, of beter gezegd omdat jij uit Rotterdam komt? Bij ons heb je de Heracles Almelo vs FC Twente (Enschede) vete..beetje sneu vind ik. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Rain in the Summertime
![]() |
Ik ben natuurlijk idd Rotterdammer en mijn haat naar Ajax is daarop ook terug te voeren. Ik was denk ik 6 jaar toen Ajax _ Feyenoord in Amsterdam 3-3 werd. Cruyff hield bij de laatste goal de hand van Treytel vast en scoorde zo de 3-3, die dus had moeten worden afgekeurd. ik kan vrij neurotisch zijn in dingen en zo ook met dit. Barcelona is voor mij Ajax omdat deze club in 1975 tegen Feyenoord speelde voor de europa cup, alle, maar dan ook alle Ajax supporters die ik ken waren destijds voor Barcelona( Cruyff, Neeskens, Michels). Sindsdien haat ik Barcelona en ben ik ook bij internationale wedstrijden tegen Ajax. Ver gezocht, het zou kunnen, maar het is zoals ik het voel.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
.
![]() Join Date: 1st Dec 04
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
O ik vind het wel leuk om te lezen hoor
![]() |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Otaku Ja Nai!!! (>_<)
![]() |
lol ff beetje offtopic maar gister was die keeper van jong nederland een beetje van slag geworden, hmmm hij kon zeker niet goed slapen
maar barsa maakte wel mooie comeback!!! lol een speler die nooit scoorde maakte panna bij de keeper en scoort!![]()
|
![]() |
| Bookmarks | |||
Digg
|
del.icio.us
|
StumbleUpon
|
Google
|
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |