Holy Fcuk!!! Zijn er zoveel dutchies hier op het forum??? Props to you Do-rithm, nice work die guestlist! Enneh helemaal een extra -thank you- aangezien ik op plekje 1 sta bij 15 mrt

, en dat terwijl ik hier zo groen als gras ben!
Klaazzebaas, ik heb net een nieuw fototoestel gekocht, zit nog te twijfelen of ik die mee zal nemen, but if so dan zit dat dus wel snor

(al wil ik liever dansen, en dan is het schieten van plaatjes nogal lastig). maareh let's say ?5,- per foto en ?15,- per filmpje dat ik schiet en je stuur?
Dear Do-rithm, aangezien jij een beetje the mom van de dutchies lijkt te zijn: is het een plan als jij die people van wie het nog niet zeker is pm'd? Ken je ze enigzins? Als ik me niet vergis is er trouwens na afloop in de HMH altijd gelegenheid om relax te dansen daarboven (dat was iig het geval toen ik naar Jay-Z was laatst), leuke sfeer en lijkt me wel chill!
Menn ik krijg er opeens stukken meer zin in!!!
Ohw and a big bummer: bijna iedereen gaat n?t wanneer ik niet ga!
P.S. Dat van dat geld vragen voor foto's etc. was natuurlijk niet helemaal waarheidsgetrouw: ...de prijzen zijn natuurlijk niet zo hoog! Let's do a 50% discount. En owhja: I do take visa.