View Single Post
Old 9th Jun 06   #4
Seb
Can't Beat The Feeling

Seb's Avatar

Seb has a reputation beyond reputeSeb has a reputation beyond reputeSeb has a reputation beyond reputeSeb has a reputation beyond reputeSeb has a reputation beyond reputeSeb has a reputation beyond repute
Send a message via MSN to Seb Send a message via Yahoo to Seb Send a message via Skype™ to Seb
Wink Re: Nelly in Metro vandaag

Quote:
Originally Posted by DaanF
Dit artikel stond gisteren ook in het Haarlems Dagblad. Metro jat wel vaker van andere kranten.
Het artikel vond ik trouwens beetje vaag. Vergeleken met eerdere interviews leek me nou niet dat Nelly dit alles letterlijk zo gezegd heeft.
Het is een ANP persbericht. Daar betalen ze voor om het te publiceren. In NL hebben we het ANP en Novum, allebei perbureaus. Internationaal heb je oa AP en Reuters.

Wat Metro ook vaak doet is vertalen. Interviews uit de VS versie van Metro worden zo vertaald naar Nederlands. Daardoor stond een paar weken geleden een interview met Nelly nog in de Metro, dit was echter op journalistiek niveau zeer slecht vertaald en stond met een aardig aantal fouten gepubliceerd.

Ik moet wel zeggen dat ik de change van haar heel jammer vind. En zeker als ze het zo bijstelt en de materiele consumptie maatschappij om ons heen bevestigt. Iets war ik al tijden meer worstel en iedere keer als artiesten dit soor moves maken begin ik te twijfelen aan me eigen filosofie.

In mijn visie kan je fantastisch dance muziek maken, en nog steeds spiritueel zijn [Faithless - God is a DJ, Nirvana - Teen Spirit, etc.]. Het hoeft echt niet perse oppervlakkig te zijn. En als je dromen van andere steelt doe dat dan even goed. Dit zijn wel erg oppervlakkige dromen die je elke donderdag avond in Utrecht ziet of zaterdag avond in willekeurige toko.

Maar met zo'n hitsig album kan het nooit zijn dat er niks in de studio is gebeurd tussen haar en bijv. Timbo. Als de sfeer er toch is, en Justin Timberlake komt nog even langs...
m.kruum
Seb is offline   Reply With Quote